Alla inlägg den 6 december 2014

Av Alex - 6 december 2014 17:55

Idag har varit en ganska seg dag.

Inte hänt mycket och jag har mått sådär. 

Ryggen blir värre och det gör ont, men det är värt det om man ser plattare ut. 

Jag har även blivit mer och mer nervös inför måndag då jag bestämt för att komma ut till min ''klass''. 

Går i en mindre klass (p.g.a socialfobi) så det blir egentligen bara två-tre lärare och ungefär fem/sex elever beroende på hur många som är där just då (räknar inte med Elina eftersom hon redan vet), men det är ändå ett stort steg för mig. Tänker be dom att använda pronomen han/hans o.s.v istället för hon/hennes. 


Leo (känt sen vi gick i trean) skulle sova över hos mig igårnatt, men jag bröt ihop och fick skicka hem honom eftersom jag kände att det skulle vara för jobbigt för oss båda två (hände innan jag la ut gårdagens inlägg). 

Jag berättade för honom också, och eftersom han trodde att jag skojade, så skrattade han. När jag inte sa något efteråt frågade han om jag var seriös, och jag svarade bara ja. Han blev ganska tyst efter det, och eftersom det varit lite komplicerat mellan oss förr så sa jag inget mer om det. Det verkade däremot inte som han hade något emot det, eftersom han fortsatte skämta om annat och blev en aning ledsen över att behöva gå hem. Men han ringde upp mig senare på kvällen och ville spela, så allt verkar fortfarande som vanligt mellan oss for now åtminstone. 


Funderar på att göra om mitt rum, läsa, göra om bloggen eller att kolla på film. Vet inte riktigt vad jag vill göra just nu. Känner mig bara helt tom. 

Äh.

Kommer nog ett annat inlägg senare.

-


Tidigare månad - Senare månad
Hejsan! Om du är en ny besökare så rekommenderar jag att du läser mitt första (och korta) inlägg '' om mig '', så att det blir enklare att förstå de andra inläggen!

Varje krona räknas!

Fråga mig vad som helst!

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tumblr Mouse Cursors

Ovido - Quiz & Flashcards