Alla inlägg den 27 december 2014

Av Alex - 27 december 2014 03:45

Såååå...


Jag är i desperat behov av riktiga binders. 

Och för er som inte vet vad det är så är det som linnen som är riktigt tajta för att få dig att se platt ut. 


 


Jag har fått bära två sport-bh'ar i S över varandra ett bra tag nu, liksom, eftersom att det är sportbh'ar och jag olyckligtvist har enorma bröst så syns det fortfarande mycket att jag har bröst. (XS funkar dessutom verkligen inte eftersom att de nästan spricker.)

Detta leder då till att jag mår hemskt dåligt varje dag när jag ser mig i spegeln. 

Det kan ibland bli så dåligt att man bara vill dra sönder allt man har på sig. 

Jag kan heller inte få pengar utav min mamma för att köpa de själv eftersom I'm still in the closet (hon vill veta exakt vad man köper för pengarna hon ger) och jag själv inte har något. 

Så jag tänkte samla ihop pengar på PayPal så att jag kan betala med de pengarna istället. 

Jag kommer definitivt ge er en bild på den, betyg o.s.v

Och jag kommer älska er alla förevigt för att ha hjälpt mig (eftersom detta är riktigt viktigt för mig).

  Om det blir pengar över så kommer jag självklart försöka köpa en till binder åt en annan FtM som behöver och inte kan köpa själv också.


Tack i förhand!


(du kan donera på knappen i min bloggmeny)



Tidigare månad - Senare månad
Hejsan! Om du är en ny besökare så rekommenderar jag att du läser mitt första (och korta) inlägg '' om mig '', så att det blir enklare att förstå de andra inläggen!

Varje krona räknas!

Fråga mig vad som helst!

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tumblr Mouse Cursors

Ovido - Quiz & Flashcards